Svcnvebebegi Duyguaydin81 ama devlet hastanesine gittim öyle birşey yok dedi bana. Anlamadim bende 🤷♀️
Duyguaydin81 Svcnvebebegi banada öyle demişlerdi ama sonuç buydu peki nişanın falan geldimi ? Yada sancın
Svcnvebebegi Minikbirkalp canım başka doktora gittim acilden giriş yaptım. Suyu falan iyi dedi. Benim de açılmam hic yok. Bebek kanala bile girmemis. Hareketleri falan da iyi şuan çok şükür.
Minikbirkalp Svcnvebebegi iyi bari sevindim cnm diğer doktor nie öyle söylemiş ki acaba rabbim sağlık sıhhat versin inşallah sağlıkla doğsun minik
Svcnvebebegi Domatesimm canım başka doktora daha göründüm o da suyu falan iyi dedi. Ne yapacagimi bilemedim. Olmazsa yarın başka doktora tekrar gidecem mecbur