Merhaba kızlar. 39+3 haftalık hamileyim. Bugün kontrolum vardı ama doktorum izine çıkmıştı. Pazartesi günü gelecek kendi doktorum. Başka doktora muayene oldum. Bebegimin suyunun bitmiş olduğunu söyledi. Suni sancıyla doğumu baslatacaklarini söyledi. Bende kabul etmedim imza atıp çıktım. Suyumun nasıl sızdığını hic anlamadım bile. Şimdi de korku sardı içimi. Başka doktora gitmeli miyim acaba. O zamana kadar birşey de olabilir. Olmayabilir de de dedi doktor. Aklım çok karisti