NefesAyza Biz de her yere motor ile giden bir çiftiz hergun ben de kullanıyorum :) çok yakın arkadaşım 8 aya kadar hem kullandı hem bindi. Dikkat edildikten sonra sorun olacağını sanmıyorum. Annelerimiz ninelerimiz traktör ile geziyorlar mis zamanında:)))
Humaninannesi20 suhedaaa Valla yaşarken hiç öyle değildi köpek aürüsü takıldı 10 tane kadar 😁😁 Önceki bebeğimi kaybetmiştim kontrole kadar zırıl zırıl ağladım korkudan buna da bir şey mi oldu diye ayy çok kötüydü ya 😓
suhedaaa Humaninannesi20 özür dilerim canım 🙏🏻 inşaAllah bişey yoktur gittin mi peki hastaneye sağlığı nasıl
yigitalpinannesi40 Humaninannesi20 Onu bizde çok yaşıyoruz eşim ile 😅 Ben korkunca motor sallanıyor panik oluyorum çünkü direk hedef benim bacağım oluyor arkada olduğum için😃 Artık gittiğimiz güzergahların çoğun da köpek var mı yok mu biliyoruz ona göre gidiyoruz yollardan 😅
yigitalpinannesi40 Fatmanurrr23 Amin insallah en tehlikelisi çukurlar onlara dikkat etmek lazım bide moturu araçtan saymıyorlar hep sıkıştırıyorlar trafikte kask takmadan markete bile gitmiyoruz