Didemmmmmsss Geçen hafta yaşadım yaşadıklarınızı. Benim değerimde 1:137 idi. Doktorum down sendromlu olabilir diye pat pat söyleyince çok üzülmüştüm. Hemen kan verip nifty testi yaptırdım, hala sonuçlarını bekliyorum🙏🏻 Ben başka bir kadın doğum doktoruna daha gösterdim sonuçlarımı o beni çok rahatlattı hatta sayesinde testin açıklanmasını beklediğim bu 15 günü rahat geçiriyorum. Adam daha ultrasona girmeden nifty testi yapılacak bi durum söz konusu değil, bebeğiniz ztn %90 sağlıklı dedi. Sonra ultrasonda da olumsuz hiç bir şey gözükmedi🙏🏻 Bu ikili testler hep böyle yanıltıcı olabiliyormuş. Geçen hafta bende post açmıştım kendimi çok çaresiz hissediyordum bir çok anne böyle söyledi ve destek oldu bana. Sizde üzülmeyin. Aksi bi durum olsaydı bu zamana kadar illaki farkedilirdi. Gönlünüzü ferah tutun ve bolca dua edin.. Benim içinde🙏🏻🙏🏻