38+5 sancı gelse su gelse birşey olsa keşke nişan bile yok .🤷♀️ En korktuğum işin sezaryen le bitmesi yada suni sancıyla başlatılması . İnşallah kendiliğinden gelir ya meleğim . Bu sabah karnıma sancı girdi acaba doğum sancısımı diye sandım karnımı ovaladım evin içinde gezdim geçti , gaz sancısıymış 🤭 hediyeden şüphelenir oldum