ArzuDerinD canım çok geçmiş olsun öncelikle seni çok iyi anlayabiliyorum banada 6 ay rahim toparlansın korun demişti sonra kontrole gittim korunmayı bırak dedi 7. Ayda hamile kaldım psikolojim çok kötüydü ama rabbim o kadar büyük Li nasip etti yine rabbim sanada en yakın zamanda nasip etsin inşallah 🤲