ArzuDerinD Boş gebelikti benimki ilk adetim düşükten 45 gün sonra oldu ondan sonra tekrar adet olmadım hamile kaldım şimdi 28. Haftamdayım. Ama şöyle doktor bana ilk adetinin ikinci günü gel kontrole dedi gittim yumurtalık, rahim, tüp tüm kontrollerimi yaptı. Rahmin tekrar gebe kalmaya müsait istersen kalabilirsin ama psikolojik olarak hazırsan dedi. Rabbim de nasip etti çok şükür sanada nasip eder inşallah 🌸🤲🏻 Bu arada ben riske girmemek için genetik test yaptırdım pıhtılaşma vs var mi diye