pera_ bunu nerden duydunuz merak ettim. Geçen hafta eczaneye gittik ve eczacı durumlar çok kötü hastahanelerde yatacak yer kalmadı yurtlara bile hasta yerleştirmeye başladılar dedi bize 🤷🏼♀️ Bir hastahane keyfi olarak ben korona hastası alamıyorum diyemeyeceğime göre bana biraz hastahanelerin yeni reklam şekli gibi geliyor ☺️