Gnsnci Merhaba, Yasemin hanım hakkında biraz bilgi verir misiniz? İlgisi nasıl, yeterince bilgi veriyor mu?
pera_ MehZey sigortalı biliyorum ben normal Doğum 1200 sezeryan 1250 olması gerek sigortasız hiç duymadım oda süslemesi ile beraber toplam 1300 e geliyormuş herşeyi
nur_mom MehZey ben sormadım ama ilk doğumda 1750 TL +oda ucreti diye duymuştum. Birde bu hafta muayene sirasi beklerken sezeryan olacak bir hastaya 3000 TL dedi. doktor bu ucret üzerinden yüzde 15 de indirim yapmıştı. İkinci doğumu olabilir diye dusundum.
MehZey nur_mom ya şuan devlete gidiyorum imkanda bulamiyorum çıkıp sorayım hastanelere doğumu özel de düşünüyorum sigortam da yok acaba nasıl olur normal doğum ücreti 🙄
nur_mom MehZey sigortasız olunca fiyat degisiyor 🙁 onun ücreti daha farklıdır. Benim doğuma daha çok var diye ben henüz konuşmadım. Bu arada devlette detaylı ultrasona girdiniz mi ? İki hafta sonra gidicem. Bana gün verdikleri gün birde sıraya girmem gerekiyormus. Nasıl oluyor acaba 😊
MehZey nur_mom ya benden önce siz giriceksiniz 😀 benim ki de 7 Eylül de ayrintilim 9 da orda olmam gerekiyor hıc bı bilgim yok 😊🤭
nur_mom MehZey aa evet benim ki daha önce 😃 özelden farklı oluyor devlette ne bilim fotoğraf falan veriyorlar mı onu merak ediyorum aslında 😅 bununla ilgili bir post açmayı düşünüyorum belki aradığım soruların cevabını bulurum 😃
pera_ MehZey hem öyle hemde yaşam hastanesine koronalı hasta alınmıyor o yüzden hayırlısı ile orda düşünüyorum ben
MehZey nur_mom belki bilgisi olan vardır ben gitsem de bebemin yüzünü çek dicem yüzünü 😂 ben ne edicem poposuna karnına