Hll34 ahaha valla aynen bakmadım bakmicam da o dehşete dusurmicem kendimi düşüncesi bile korkutucu 🥺🤣 valla bugün 3. Gün oldu çok iyiyim yok denecek kadar sızlama dışında bisey yok şükür ben bu sabah çıktım afedersin yane dünya varmış 3 gündür şişik karından bıkmıştım geçti şükür sende durum iyi mi inşallah ☺️ bana sadece ılık suyla yıkan dendi onun dışında bisey yapmıyorum canım hızla da iyileşiyor şükür ☺️