Gebelik döneminde miğde ağrısı ve vücüt ağrısı çok normal dedi benim kendi doktorum. Anne karnında Bebeğin gelişimi açısından da çok iyiymiş. Bunun için takviye kullanıyorum. D vitamini kemik ağrıları için. Miğde ağrısına da kefir birebir. Onun dışında bir çare bulamadım. Uykusuzluk göründüğü gibi yine yok. Muhtemelen yine 6yı bulurum. Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️