Hanifee1273 evet öyle tabi. Ve şöyle bişey oldu konuşulanları duyuyorum ya diyolarki işte “bebekte sıkıntı var ambulans uçakla hacettepe gidecek ailesi arabayla gidecek” bunu duydum ben nefes alamadım çok kötü oldum. Meğer benm bebeğim değilmiş kiminse Allah şifa versin inşaallah..
yani malesef böyle durumlar yaşadım.