Simamom nişan geldi 2.15 gibi. Doktora yazdım bende hemen. Sancım olsaydı 10 dk bir falan, beklemez giderdim. Ama sabah 5 e kadar komtrol ettm az az geliyo ama bende hiç sancı yok. Doktorda sabah aç gel hazırlıklı gel dedi. Geldiğimde de nst de sancı yok alttan muayenede açılma yok. Sunda bitince sezeryana aldı