Pinkyellow Serifetsbs yaptıran kesim daha fazla kuzum yalnız degilsin öle bişey olsaydı hamileyken yaptırılması yasaklanirdi sen içini ferah tut Allah yavrularımızı bize bağışlasın inşallah ☺️🤲🏻
Mercimekvemom Aşı bu, ne kadar zararlı olabilir ki? Ben 2 dozu da yaptırdım. Doğuma gireceğiz neticede hiç belli olmaz. Sakarlık yapabiliriz, bir yerimiz kesilebilir. Ne bileyim her an her şey olabilir. İnsanız sonuçta. 😕
06busraa Herkesin fıkrını saygım sonsuz ama aşi faydalidir bak yana yana covıdın aşisi bulunsa diye yırtınıyorlar geçmişte en basıt veremden kızamıktan vs bebekler ölmüş rahmetlık babaannem 100 yaşında vefat etti anlatti ama çaresi olmadığı ıcn gözleri baka baka çok evlat vermısler toprağa ayagınıza pasli bi civi batsa koşarak hastaneye gıdyoruz orda yapılan şey tetanoz aşisi tedbir bizden takdir Allah’tan
Neslyhn Kendine aşı yaptırmayı düşünmeyenler sanırım bebeklere de karma aşı yaptırmayacaklar. Bebeklerin aşı takvimindeki karma aşı da tetanoz içeriyor. “Ahırda doğurmayacağım aşı yaptırmam” tabiri ne kadar çirkin, bunu doktor da kullanıyorsa çirkin. Tetanoz her şeyden bulaşabilir.