Korkutmayın insanları lütfen bundan 2 gün önce aşımı yaptırdım 3 gün öncede erken doğum riskimin olduğunu öğrendim ve ben doktoruma sormadan gittim yaptırdım aşımı o gün akşam bir yazı gördüm burda aşı erken doğumu tetikliyor diye uyuyamadım bi kaç gün😔