Gul-34 kuzum baktığın zaman her hastanenin bir kusuru var , hangi hastaneye gidicegimizi şaşırdık gerçekten o kadar çok haklısın ki devlete de gidemiyoruz hep 1 ay sonrasına randevu veriyor onu da geçtim covid korkutuyor insanı 🥺 kimseye güvenemiyoruz gecen gün bende gittim acilden girdim kasık agrım vardı ve o sıra emine hanım nöbetçi idi , ve benimle birlikte suyu gelmiş hasta vardı ve emine hanım sezeryana girecekti düşündüm dedim ki acaba bu suyu gelen hastaya kim müdahale edecek üzüldüm açıkçası bence 2 tane nöbetçi doktor olmalı çok haklısın..