minikcasper 2artiikizannesi 17+4 haftalığım ilk gebeliğim ve 14. Haftadan beri çok hafif hissetmeye başladım bu sıra baya hissediyorum içimde bişeyler kayıyo böyle bi değişik bişey ya ilk gebelik olunca duyguları ilk yaşayınca çok farklı oluyomuş 😍😍
[silindi] 2artiikizannesi Ilk cok dokunmustum o zaman hissettim daha sonra ne kadar dokunsam da hareket etmedi dun ve bugun biraz daha cok hissediyorum kendi kendine yapıyor ama inşallah en kısa zamanda hissedersin çok güzel bir duygu 😊
[silindi] 2artiikizannesi İnşallah benim ilk bebeğim bazen anlayamıyorum ama bebeğimdir diye düşünüyorum 😊😊
smyyezeyrek47 2artiikizannesi bense aynıyım doktor dedi 20 den sonra hissedilir diye takmıyorum pek oyuzden rahat ol bol bol hissediceksin zaten😂
Merve0808 Mom092 inşallah canım bende sabırsızlıkla beklıyorum ben 71 kiloyum daha hiç kilo almadım 4 aydr hayırlısıyla sağlıklı olsunda hissederiz inşallah
Mom092 Merve0808 hissedersin kuzum hic takma kafana ummadigin anda bi vurur sana😂 gorursun o zamann☺️