Merve0808 canim ben 70 ile hamile kaldim suan 75 im😂 cok ufak ufak seyirme hissediyorum gecen gun sordum doktora hissedersin bu haftalarda dedi bazilari 20 de hissediyor bazilari daaha erken kotu dusunme sakın elbette hissedeceksin bebisini☺️Gec olsun guc olmasin onlar iyi olsun yeter🌺