4114eb Falii21 yine de tedbir için bakar kendi de belki çünkü sonuçlar dicek yaptıramadım dicem illa isticek bakalım rabbim hepimizin yardımcısı olsun
UmayDuruMom Falii21 kusmayla beraber sancılarım başladı enfeksiyonum çok yüksek çıktığı için yatırdılar erken doğum olur diye bugün idrar kültürü öü ne deniyor onu vercem iyi çıkarsa taburcu olcam inşallah 😊
Gamzee2106 Falii21 hamileligimin ilk aylarindan beri yasiyorum 37+1 deyiz acayip sanci yapiyo doktor kontrolunde fitil kullandgim zaman geciyo sonra yine tekrarlyo doktor hamilelikte normal oldugybu soylemisti
Caglayamac Humus08 fitil verdiyse hemen kullan canım şeker için de diyet veriyorlar onu uygula inşallah hiç sorun olmaz
EdanurZ Humus08 canım doktorum fitil verdi herşey normal dedi lökosite de baktı zaten hamilelikte olabiliyo diye herhalde önemsemedi değer düşük diye
Humus08 EdanurZ bugün doktor benimde önemsemedi enfeksşyon yok dedimdeğer yüksekti bende de hiç umursamadı elimde bir ilsç vardı onu bittir dedi oda iki günlük kalmıştı ilaçta