Bazen burada bu okuduklarıma inanamıyorum, inançtan girmişsiniz şükürden çıkmışsınız. Yahu sizde hiç vicdan merhamet yok mu? Siz hiç duygu dalgalanması yaşamadınız mı? Hamile bir kadın bir duygusunu endişesini paylaşmış. Anlamak destek olmak ya da onun işini görecek fikirler vermek bu mudur? Herkes mükemmel anne zaten. Başkası çocuğunu emziremiyor diye ben neden şükredeceğim pardon? Ayrıca başkasının zor durumuna bakıp kendinde yok diye şükretmek bir insana yakışır mı? Bebeği engelli olan bir kadına bakıp çok şükür benim bebeğim sağlıklı mı diyorsunuz siz? Her şeyi bilen ahkam kesen parmağını sallaya sallaya ahlak dersi verdiğini zanneden en kötüsü de hepsinin maalesef kadın olduğu bu topluluktan tez zamanda kurtulabiliriz inşallah.
Kuzum hamilelik öyle inişli yokuşlu bir yol ki kim nerede tökezleyecek belli değil. Öncelikle hiçbir şeye mecbur değilsin. Mutlu anne, mutlu çocuk ve mutlu aile demektir. Sen mutlu olmadıkça bebeğine mutluluk veremezsin zaten. Bebeğinin birtanecik annesi olacaksın ve bu ne kadar muhteşem değil mi? 💕