Herkese merhaba 16+2 deyim emzirme konusuna çok takılıyorum sıcak bakamıyorum emzirmek istemiyorum herkes doğumdan sonra fikirlerin değişir, anne bebek bağın olmaz, ilişkiniz gelişmez vb gibi yorumlar yapıyor siz ne düşünüyosunuz benim gibi düşünen oldumu 🤦🏻♀️