Aloneanqel Drydrya doktor bana riskli olsa 3 lü yapacaktık ama gerek yok dedi. 3 lüyü yaparsak risk grubuna girersin dedi, bende gerek yoksa yapmayalım dedim. Dahasını bilmiyorum bende maalesef. Dediklerin 3 lü teste mi giriyor ki. Allah yardımcın olsun canım
aezgi Drydrya canım nip fetal dna yı bende yaptırdım özelde bildiğim kadarıyla devlet hastaneleri yapmıyor