Drydrya Kızlar kaçtır post açıyorum kimse yazmıyor yardım eder misiniz? İkili testim riskli çıktı doktor genetik teste yönlendirdi nipt, amnıyosentez vs devlet hastanelerinde bu testler yapılıyor mu maddi durumum yok zeynep kamilde yapn var mı
Kubraadmr Drydrya canım bende Bugün gittim kan sonuçlarım çıkmadı ama ensesi kalın dedi Prof yönlendirdi yarın Prof bakıcak inşallah sorun Çıkmaz
Aloneanqel Drydrya doktor bana riskli olsa 3 lü yapacaktık ama gerek yok dedi. 3 lüyü yaparsak risk grubuna girersin dedi, bende gerek yoksa yapmayalım dedim. Dahasını bilmiyorum bende maalesef. Dediklerin 3 lü teste mi giriyor ki. Allah yardımcın olsun canım
aezgi Drydrya canım nip fetal dna yı bende yaptırdım özelde bildiğim kadarıyla devlet hastaneleri yapmıyor
Smgyy Drydrya riski cok canım kesinlikle bi prof tarafından yapılması lazım allah korusun ama doktorunuza fetal dna yı sorun isterseniz biraz pahalı ama olmadı durumum yok diyorsanız diğer testleri 3-4 yü bekleyin bide detaylı ultasonda da herşey çıkıyor bilemedim allah yardımcın olsun
Drydrya Smgyy canım ikili test 1:132 çıkto doktorum benim daha çok riskliydi ama bi sorun çıkmadı dedi 22 yaşındayım yaşımdan dolayı da böyle riskli çıkmasına şaşırdı
Semayunus12 Zeynep kamilde yapiliyor amniyosentez once randvu alin daha snra durumu anlatin seni genetige yonlendiricekler ordan islemler yapiliyor benimde ikilo test temiz cikti ama 24 haftamda ense kalinligi var dedi . Ama ben yaptirmadim testi dusuk riski oluyo die
Drydrya Semayunus12 bende yaptırmam cnm onu bilmiyorum inş detaylıda görürüm sağlıklı bir şekilde bebeği