Nur1126 19 haftalik cnm. Kullaniliyodur belki ama illaki zarari vardir ya. Ben ilaclara hic guvenmem. Agri kesici bile icmedim hamileligimden bu yana. Sadece vitamin aliyorum. Doktor antibiyotik icin zararsizda demedi. Bakalim ins cekerler bugun. Dis agrisi cekilcek dert degil. Yrn obur gun virus artinca hastaneler bolumleri yine kapatir. Sorun varsa her seyi simdiden halletmek lazim. Evet benim dis gorunuyo. Onceki disimi kesip dikmislerdi. Yeme icme sknti o zmnda. Bakalim nolur bugun 🙄