Kizlar 20 lik disim disti. Doktora gittim. Dis fakultesine yonlendirdi cekilse daha iyi olur dedi. Kendisi antibiyotik yaziyodu. Kullanmak istemedigimi soyleyince gargara verdi. Sordum antibiyotikle tedavi mi daha zararsiz dis cektirmekte ki uyusturucu igne mi. Antibiyotik tum vucut tarafindan emiliyor ama dis lokal oluyor. Cektirmen daha iyi dedi. Cektiren var mi. 🥺 Evde kendi imkanlarimla idare ettim bi kac gundur. Sirkeydi sarimsakti karanfil yagiydi. Ama doktor ilerde daha siddetlenirse erken doguma sebep olabilir dedi. Cektirme taraftariyim. Deneyimi olanlar paylasabilir mi. 19 haftaligim