Kapağı açarken hiç sivi kaybi olmamasi lazim ayrica onun icinde hava var o havayi bosaltmicaksin iğneyi batırıp ilaci tamamen verip sonra ignenin kendini atmasina kadar bastiricaksin yani sen bitti diyip cikartma igne kendi atana kadar ver çünkü o enjektorlerin sistemi öyle