Ezgimine teşekkür ederim. Aslında ben 3-4 gün ateşlendim hamile olduğum için gittiğim hastanelerin acil servislerinde hiçbir işlem yapmadılar ne test ne ilaç ne serum sadece parol verebiliriz dediler. Sonra kendi kadın doğum doktorum covid dahil tüm ateşe sebebiyet veren kan idrar testlerşmi yaptı. İdrar yolu enf.çıktı covid negatif çıktı 🤷♀️🙈 sonra ilk belirtin koku ve tat gitti. Parfüm sıkıyorum koku yok kolaya kokluyorum koku yok su içiyorum yemek yiyorum tadsız tuzsuz herşey
Sonrasında eklem ağrısı bir gece ayak bileklerimin ağrısına uykumdan uyandım. Öksürük oldu çok şiddetli bebekte çok feci kasılmalar yaptı nefes darlığı geçirdim. Eğer bir sonraki gecede aynı şekilde olsaydım 112 yi arayıp solunum desteği isteyecektim. Ama bu belirtilerim 5 günden sonra çok şükür ki azalmaya başladı.