Arkadaşlar gecen gün burada yazmıştım 5 gün önce testim pozitif çıktı hastaneye çağrıldik tahliller yapıldı kanda enfeksiyon çıkmadı bebeğin kalp atışlarına bakıldı sukur o da iyiydi .16 haftalik gebeyim ayni zamanda, bugün saglik ocagindan aile hekimim aradi kadın doğumdunuz ile görüşün kan sulandırıcı yazayım dedi doktorumu aradim ona sizi muayene eden doktor karar verecekti demek ki gerek görmedi diyor .
Kafam allak bullak oldu sizler kan sulandırıcı kullanmış miydiniz kullanıyor musunuz acaba :(