Kızlar 32. Haftamdayım, o dediğiniz haftalarda bi duraksama olmustu , bebeğim az hareket ediyordu hatta 3 gün boyunca bekledim öyle doktora gittim, doktor bazen bebeğin pozisyonundan ötürü olabildiğini söyledi, önemli olan belli haftadan sonra oynamaması, o hafta 30 dan sonrası mı onu bilmiyorum, doktor bana 6 saat içinde hiç hareket etmezse gel direk hic bekleme dedi. Ama dediğim gibi bunu belli haftaya gelince söylüyorlar