Cigdemilhan27 Arkadaşlar 27 haftalik olduk ilk bebeğim, bugün normalde her sabah bebek oynardi bugün oynamadı,sadece 1 kere tik diye bir tekme o kadar.doktor kontrol günüm 3 gün sonra o nedenle hastaneye gitmek de istemedim böyle durumda olan var mi düzeldi mi
ozgetunak Cigdemilhan27 ben 30 haftalıgım bendede olmustu ıkı gun sonra yanı bugun kontrolum var dıye acele etmedım tatlı bıseyler ye ve elını koy bıraz bekle oynamasını bısey olcagını sanmıyorum endıse etme dınle bakalım hareketlerını
Bonnusimo Cigdemilhan27 merhaba bende 26 haftalıgım büyüdükçe daha sık oynar derken bu haftalarda iyice azaldı bende cok endişe ediyorum ama endişeyle zaman geçmiyor herkes aynı şeyi söylüyor normal sanırım bu haftalarda yeri genişlediği haftalaarmış sanırım o yüzdenmiş 30dan sonra bebekte iyice büyümüş olcak o zaman böyle problem yaşamayız diye düşünüyorum💜
Gulseren01 Benim de azaldı ama hastaneden geliyorum bir sorun yok dedi sanırım bu haftalar normal oluyor
Cigdemilhan27 ozgetunak canım tatlı biseyler yedim yarim saat oldu bekliyorum ınsalllah yoluna girer rabbim bebeklerimizi bagislasin ins
Cigdemilhan27 fnsckn canım tatlı ve çikolata yedim 16 dk oldu bekliyorum şimdi dua edin ins birşey yoktur
Denizkral İnşallah önemli bırşey yoktur suyu azaldığında olur genelde bol su tüket doktor kontrolunde bebeğin suyu azalmış derse havuç tüket faydası var
MiniKaya Bonnusimo bende 25. Haftadayım banada azaldı geliyor eskiye göre daha az oynuyor sanki özellikle mide yanmam çok oluyor ve çok yukarı çıktığını hissediyorm bazen sanırım büyüdüğü için oluyor bu durum
Bonnusimo MiniKaya evett aynı şeyleri bende yaşıyorum oynadığında daha sert ama çok az oynuyor 🤷♀️ benimde kontrolüme baya var eylülde o derece 😂
Masal20201995 MiniKaya merhaba bebek kaç haftalıkken yukarı çıkar bilgisi olan var mı benim 23 de hala aşşağıda hissediyorum ben
MiniKaya Bonnusimo ben 2 gün önce kontrole gittm normal dedi doktor hareketleri bence sıcaklar falanda etkiliyor canım
Cigdemilhan27 Bonnusimo az oynuyorsa sıkıntı yoktur ınsalllah düzelme girer kuzum benim 3 gün sonra kontrolüm ins yolundadır hersey
Duduars Cigdemilhan27 canım haftalarda benimde bebegimin hareketleri azalmistı sonra duzene girdi o haftalarda sanirim cok kiside ayni durum oluyor bide bazı pozisyonlarda hareket etse bise hissedilmiyormus duzene giriyor yani endişe etme hic bi kıpırti olmazsa saatlerce o zaman bi gorunursun sabaha kadar hareket etmedigi icin korkudan uykusuz kaldigimi.biliyorum sonra duzeliyor soguk süt tatli seyler ye 🙂
Mervetly Bugün kontrolüm vardı doktora dedim bi gün çok net hissediyorsam bi gün net hissetmiyorum hafif dedim çok normal bebeğin ters duruyor sürekli senin dedi bu pozisyondayken çok hafif nadir hissedersin dedi 26+2 günlüğüm🤦♀️