Zdgnsym93 Goetica ayy her türlü denedim ama malesef olmuyor. O yüzden hiç sevemedim makinemi. Bozulursa arçelik alacağım 😄
elkakimmon damla_1 filtre kahve için, rossman ideenwelti önermiyorum. Sıcaklığı yeterli gelmiyor. Bunun dışında inanılmaz güzel bir fp ürünü. Yani neden böyle yapmışlar anlam veremiyorum