damla_1 bende fakir kaave var genel olarak memnunum beni en çok rahatsız eden temizlemesinin zorluğu. Yani şöyle içersinde priz gibi bir yeri var yuvasına sokunca oturan bir yer orası girintili çıkıntılı o yüzden böyle rahat rahat şapır şupur yıkayamıyorum ıslak kalır korkum var (normalde lavabonun altına tutmamak gerekiyor kılavuzunda öyle yazıyor) e öyle olunca da art arda yaparken sadece çalkalıyorum içime sinmiyor, tam yıkadıktan sonra da süre geçmesi gerekiyor tekrar yapmam için 🤦🏻♀️ Ay ne uzun anlattım 😂😂 bunun dışında kahveyi gayet güzel pişiriyor memnunum performansından. Önereceğim bir diğer model arçelik telvenin son çıkan modeli. Kayınvalidemde var fiyatını tam bilemiyorum bu yüzden. Su haznesi var bardak boyuna göre ayarlıyorsunuz temizlemesi çok çok kolay ve gerçekten çok güzel pişiriyor köpüğü vs tekrar alacak olsam ondan alırım görüntüsü kullanışı vs herşeyi çok hoşuma gidiyor