Mutsuz_kadin Svdsrdl ben kullandım canım 5 gün sabah akşam kullandım sonra catlama ignesi olsun ama nasip değilmiş bakalm tekrar gidicem sen oldummu catlama ignesi
Svdsrdl Mutsuz_kadin ben sadece klomem kullandım çatlatma iğnesi kullanmadım şuan kimyasal gebelik yaşıyorum şuan hala düşmedi bekliyorum
Mutsuz_kadin Svdsrdl anladım canım geçmiş olsun nasip değilmiş ınslalah tekrar gebe kalırsın sağlıklı bir sekidle
Anguvan Oznurcakir bence direk kan testi yaptir madem bazen test pozitif çıkıyor. Sende bir anda unutlanmamis olursun
rezhan Oznurcakir bende kulandim çatlama iğnesi ayni senin bilirtim vardi adeti 2 gun kala yan çatalama ip esinden 16 gun sonra test yaptim pozzTive di i şalah sende hamilasendir