Ebru-isil kedilervekaranfil kesinlikle dayanılmayacak bi acı değil o an insana ayrı bişey geliyor.Benim canım Tatlı sanardım ama yapabildim:)
Kubra_0000 musti28 içime su serptin valla 🥰Allah razı olsun senden Rabbim cümlemizin doğumlarını hayırlı ve kolay eylesin inşallah🤲🏻🤗
Eise kedilervekaranfil korkmayın boşuna çekeceğiniz çile yarım gün bile değil ve kesinlikle değer daha doğum yaptığım 1 hafta olmadı karnım dümdüz oldu normal doğum gerçekten doğum sonrası süreç için çok iyi