Pnrmcht hiiiicbir seycik olmuyor 🙂 normal dogum diyorsun 🙂 cektigin sancinin yaninda o dikisler hicbir sey. Zaten o an orada bi agirlik ve uyusukluk gibi bir his olusuyor. Uzerine hekim lokal olarak anestezi uyguluyor. Uyusan yerde neden his olsun ki? Kim diyorsa onu uyusturmamislardir bence. Hekimine isteklerini soylemelisin. Duyduguma gore bazi devlet hastnelerinde istenilse bile uyusturmuyorlarmis. Sen onceden sor, ogren, iste. Muhakkak yapar hekimin.
Bir de… o an aklin tamamen bebeginde oluyor. Sana dikis atilirken, o temizlenmeye ve olcumleri alinmaua goturuluyor cunku. Ve zaten o kadar saat sanci cekip, uzerine catir carir dogurdugun icin kendini super kahraman gibi hissediyorsun. Yani en azindan ben oyle hissetmistim 😄 her sey kafada bitiyor. Yapabilecegine inan. O zaman bu dikis korkulari falan fasa fiso, aklina bile gelmiyor 👍🏻👍🏻 Hayirli ve kolay bir dogum dilerim