Son adet tarihime göre 8+4 günlük hamileyim.Bugün kalp atışını duymak için kontrole gittik ultrasonda baktığında doktorum kesenin gayet güzel geliştiğini fakat içinde bebek olmadığını belirtti alttan muayene ettiğinde de göremedi.Bugün ve yarın ki kan sonucuna göre devam ettirip yada sonlandırıcaz dedi çok korkuyorum ve duyduğumdan beri çok üzgünüm.Ne hayallerle gittim ne sonuçlarla geri döndüm bu durumu yaşayan varsa ne olur yazar mısınız?