ElifOncul Selamlaar, sonunda biz de doğum tarihimizi belirledik. 38+4te 19 Ağustos’ta inş kızımızı alacağız kucağımıza 🍼🙏🏻 Allah herkese sağlıklı bir doğum nasip etsin , bebek bekleyenleri aratmadan kavuştursun inş❤️🙏🏻
kubraersin50 ElifOncul bende aldım 28 Ağustos’a 38+4 olacağım çok heyecanlı Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Ebrarmelekyaramis ElifOncul kaçıncı haftadasınız bende alıcam da kaçıncı haftada gün veriyolar merak ettim sabırsızlanıyorum😍
ElifOncul @RuzgarsMommy heyoo sonunda benim sıram geldi 😍😍😍😍 haftaya çarşamba ben de kavusuyorum kuzuma inş🌺
RuzgarsMommy ElifOncul Ayyy yaşasin sonunda kavuşuyorsunuz canım sağlıkla rahatlikla al kucağına inşallah 💙 Senin kız mıydı erkek miydi ?
ElifOncul Ebrarmelekyaramis ben şuan 37+4 deyim bugün verdi doktor günümüzü haftaya için. Siz kaç haftalıksınız?
Ayseyu ElifOncul sağlıcakla alın kucağınıza😍 Ya ne güzel bende 18 ağustos salı gününe yatış kağıdımı aldım 🎈spinal mi olucaksınız genel mi bu arada
ElifOncul Ayseyu benim belimde bir rahatsızlık olduğu için spinal önermediler genel olacağım inş☺️ Allah size de sağlıkla kavuşmayı nasip etsiiin ❤️❤️❤️
ElifOncul krktasnihal90 oyy maşallah Aslan Burcu Ağustos bebişleri sırayla geliyor😍 Allah sağlıkla kavuştursun🥰🥰