Aysegul2306 Adet günü denersen daha iyi simdi adetin yakın olduğu icin kan da biraz yüksek cıkarsa hayal kırıklığı olabilir arkadaslarımdan biliyorum 2 tane böyle bi hayal kırıklığı yaşadı o yüzden 3 gün daha beklemen senin icin daha iiyi Allah inşallah gönlüne göre canım 🤲🏻🙏🏻