Zahideuras tuubaeylulanil banada protein agırlık lı beslen dedi anlayamadım Bı doktor Bı doktoru tutmuo
tuubaeylulanil Nur1126 sorma sorma şeker diyetimden dolayı ıkı hafta da 4 kilo zayofladım zaten herşey yasak bildiğin hamileyken cok zormuşş🤦🏻♀️
tuubaeylulanil Zahideuras 29+4 um ben kuzum Çabukça böyle 37 38 lere gelsem 🤲🏻 Yarını merak ediyorum bakalım nefroloji uzmanı ne yapacak bana
Nur1126 tuubaeylulanil rabbim yardımcın olsun ya üzülme hiç sonu güzel bitecek buna yoğunlaş sen bende şeker çıkar dedim her muayene oluşumda aileler hep şeker hastası 75 mg lık yüklemede çıkmadı ama sanırsam tansiyonla başım derte
MeryemAlp Zahideuras bende de şişlik ödem var tansiyon var ama protein yok idrarda bugün muayne oldum iyi kan sonuçları felan da birlikte değerlendirilmeli
tuubaeylulanil Zahideuras kuzum gittim yazcaktın aklımdaydın .. böbreklere baktı sorun yok kan testleri yaptı 50 adet bi test birssürü bişeyler istedi. Gebelikte ilgili idrar protein kaçırıyor gebelikten sonra gececektır ama kesın değil dedi pazartesi idrar kulturu sonucum cıkcak o gec cıkıyorya o yüzden oazartesi bakcak kesinlikle tansıyon ve ödeme bak. Dedi her gün tansıyon yukseldiği an geliyorsun dedi
tuubaeylulanil Zahideuras Diyet listeme baktı iyi dedi öğlen ve akşam toplam 150 grm protein var(et ,balık , tavuk hangisi olursa )+ süt yogur yumurtada da olanları sayarsak İyi dedi artırma desi proteinin bunun dişında. Tansıyon en onemlı faktör dedi artık
DilanDag Zahideuras bu idrar da protein olayına nasıl bakılıyor? Yani bakmaları için bir belirti gerekiyor mu? Veya herhangi bir haftası mı var bakılması gereken? Yoksa annede var olan şikayet üzerinemi bakılıyor?
DilanDag Zahideuras doktora kendimizmi diyoruz verelim diye benden hiç istemedi çünkü idrar yolu enfeksiyonum olmasına rağmen
Zahideuras tuubaeylulanil benimde tansiyonum iyi yukselıyor odem de yok 1 ayda 1 kilo almısım tek sorun protein kacagı nefrolojıye sordum cok yuksek bir deger degil dedi gebelikte olur bu kadar dedi ama benim kadın Dogum doktoru ben hıc ıstemıorm kacak dıo e son haftalar olur o kadar
tuubaeylulanil Zahideuras aynen bemimde kadın doğum doktorum cok dedi aşırı deid ama benımkı ciddsn cok yüksek 771 cok korktum ilk ama bu nefrolojı gebelikte olur gıbı yaklaştı
Zahideuras tuubaeylulanil aslında benımkı sana gore cok dusuk ama bebekte az kilo almıs 26. Haftadan 30 a kadar 750 gr almıstım 30 dan 35 e 700 gr almıs doktor normal dedi ama ıcıme hıc sinmedi 2 hafta sonra doguma almak ıstıo bebek 2300 gr cıger gelıstırıcı vurcak cok dikkat edıorm gunde 2 kase yogurt yumurta et sut muz tuketıorm ins Bı haftada 400 gr falan alırsa kuveze gırmez
tuubaeylulanil Zahideuras hadi inşallah kilo alımı ıyı olurda kuveze alınmaz alsalar bıle korkma Haftan kılosu iyi yinede içini ferah tut mercimekte iyi kılo aldırmada o da aklında olsun muZ kaşar sür ürünleri evet etkilidir