35 haftalık hamileyim kızlar 24 saatlık idrarda ki protein 167 cıkmıs 150 en fazlasıymıs doktora yazdm preaklamsı olabilir yarın gel dedi cok mu yuksek korktum smdı birde 15 gun oncekı sonuc bu sisteme yeni düşmüşler tansiyonum iyi şişlik ödem de yok böyle bişey yasayan varmı