Mina01 ben ilk defa duydum belki bizim gibi iğne kullananların başına gelmiştir. Ama bana sağlık ocağındaki hemşireler vuralım dediler ben ateşimi çıkartıyor doktora sordum vurunmayacağım dedim tamam dediler.. Yani ben olmak istesem hemen o gün aşı olacaktım