Hamileliğin 5. Haftasından beri 2 günde bir 4000 mg’lık iğne kullanıyorum. 35+1 olduk çok şükür doktor 37de bırakıp 38in içinde sezeryan olucaz dedi. Ama ben korkuyorum 1 hafta iğne kullanmamak sıkıntı yaratır mı diye.. Bugünde sağlık ocağında hemşire ile konuştum o da kullanmış bir gün önce bıraktım ertesi gün doğum yaptım dedi. Ben de doktorla konuşmayı düşünüyorum.. Sizler ne zaman bıraktınız?