Anne18
canım benimde 20. haftaya kadar devam etti.çıkarırken altıma bile kaçırıyordum.halsiz kalıyordum.aç olunca da safra çıkarıyordum o yüzden çıkarma sürecinde yemek yiyebildim.o yüzden kilo vermedim ve seruma gerek kalmadı.sabredeceksin canım, çok ama çok zor bi süreç…ağzımda da iğrenç bir tat olurdu. hiç bişeyden keyif almıyordum:(