Happykariner incirden önce sogan kürü yapılıyor rahim temzilensin diye ama ben antibiyotik kullanmıştım bazi rahatsizliktan dolayi oda temizliyor ya sogan yapmadim. Umutsuzdum ilk ay olmaz dedim. Sabah 15 tane inciri kaynattim 15 dakika. Baska bir demlikte 6 7 tane havucu 1 litre suyla kaynattim ılındıktan sonra birlestirdim sabah ac karına oglen aksam hep ictim 21 gün içip 7 gün ara vermen gerekiyor tekrar 20 21 gün içip birakman gerek 50 gun sürüyor. Ama ben adetten sonra başladım 2 hafta ictim yumurtlama gününde biraktim zaten havuc yumurtayi çatlatıyor. Iliski oldu ama iliski olurken bir farkli bisey uyguladim kendimce ay solesem ayip olcak ama iliskiden sonra ayaklari kaldirmak gerek ya ben komple vucudumu kafa ustu kaldirdim esim bacaklarimi tutup dusmiyim diye destek oldu kendimi silkeler gibi çırptım karnimda hissettim sanki spermi eşim gülüyordu bana ama faydasi oldu eminim. Sonra bolca dus ve hucut namazi var dilek dua namazi. Onu kil. Ben kildim sabah hamile olduğumu ogrendim ama embriyo tutunmasi icin hep o ay yattim dinlendim agir is yapmadim tutunsun diye. Bisey sormak istersen buyur canim Allah nasip etsin herkese tek istegim benkm ablama da. Nasip etsin