Happykariner Kızlar folik asit olarak folbiol kullandım 50 li tabletti bugün bitti. Başka bir folik asit kullanmak istiyorum sizce hangisini almalıyım. Hangisinin erken gebe kalmakta hangisinin daha etkisi yüksek ?
urazaslan Happykariner bir aylık 95 tl. Yumurta kalitesini vs çok etkili bir folikasit bununla hamile kalan çok insan varmış
Aishka Happykariner folic asid hamile kalmak icin deyil canim sadece hamilelik zamani olusa bilecek anemilerin karsini aliyor
nurcakir58 Happykariner 3 ay sonra benim kaybim var ben 7 ay beklemek zorunda kaldım şükür Allah’ıma hemen hamile kaldim
Rukiye36 Canım ben folik asitin hamilelikle yani hamile kalmakla bir ilgisi olmadığını biliyorum. Sadece gebelik düşünenlere verilmesinin sebebi bebek olduğunda gelişimini güzel etkilemesi.
Prensss61 Rukiye36 evet aynen bende öyle biliyorum ki yediğimiz şeylerer dikkat edip hangileri folik asit içerir bakmak lazım
Sehribann Rukiye36 ben polikistikoverliyim doktorum hamile kalmamı hizlandirmak icin inofolic verdi. Tam hatirlayamiyorum suan etkisini ama yumurtanin daha kolay catlamasini sagliyormus daha saglikli bir ilerlemeye yardimci oluyormus. Kullanmaya basladim 1 ay sonra hamile kaldim.
mervoss Happykariner doktorunuzla görüşün ve armut yiyin armutta folik asit mevcut ve en dogalı :) burda ilaç önerisi alıp kullanmayın
Happykariner mervoss doktor randevumu ayın 26 sına bulabildim o zamana kadar folik asiti bırakmak istemiyorum sonuçta hamilelik düşünmeden 3 ay önceden başlanılması gerekiyor değil mi. Armut bilgisi için tesekkür ederim yiycem inşallah
Ekin_arell Happykariner gebelik icin folbiol. Kutum bitmeden gebe kaldım Allah nasip etti ama bence oda vesile oldu. O ay incir havuc kürü de yapmistim tabi ama folbiol iyisi
Happykariner Ekin_arell folbiol kullandım kutum dün bitti incir kürünü çok kişiden duydum neler yaptınız ?
Sunny Happykariner folik asit gebe kalmayı kolaylaştırmıyor sadece bebekte omurilik hastalıklarının oluşmasını engelliyor. Bu hastalıklar 3-4. Haftalarda oluştuğu için gebe kalmadan önce kullanılmaya başlaması tavsiye ediliyor. Günlük 400mg ideali zaten follatro folibol hemen hemen hepsi aynı:)
iyimserr Happykariner ben bi cok marka kullandım bi ise yaramadı kiii ben cok kolay hamile kalan bi insanım klomen kullan onun etkisi cok daha fazla