Cheerfulmom ya ben aldım bitane emzirme sütyeni hiç rahat edemedim :) gebee ‘ den . Tamam pamuk fln ama istediğim gibi güzel durmuyor göğüsler o yüzden yine victoria terch ettim :) marks and spancer a hiç bakmadım oyshoya bakim dedm spor sütyenlerim var oyshodan ama yarım olduğu için atletler baskı yapıo yinede baktm ama istediğim gibi bişeu bulamadm . Bi kaç hafta sonra sorun yaratırdı bana :) victoriadan aldım bende . Ama telsiz dolgusz tercih ettim . Kalitesi tartısılmıyo grçekten ya