Ben kullanıyorum ve çok memnunum ☘️ Hatta yanımda taşırım diye içimden geçirdim bugün annemlere giderken 😅 Çünkü inanılmaz rahat ediyorum, karnımı da destekliyor. Onun yerine normal yastık da kullanılabilir belki ama bana ince geliyor normal yastık. Üstelik şu an yatarken, doğunca emzirirken, daha sonra da çocuk oturmaya başladığında destek olarak kullanabiliyorsun. Kullanım alanı kısıtlı bir ürün de değil 💜