[silindi] ozaman tavsiye ederim canım 👌🏻 Mesela belinden destekleyip arkadan bacak arana sokabilirsin, yastıgı 2 kat yapıp bacak arana koyup yüksek tutabilirsin ozaman baskı nerdeyse yok gibi oldugu icin cok rahat yatıyo insan ben onsuz yatamıyorum artık 🙊😄 birde emzirirken veya bebeginde de kullanabilirsin