Pink14 evet canım stent oluyor ben ilk öğrendiğimde 22 mm di 27 haftamda son evre olmuş artık doktor dedi evet narkoz uyuşturma hiç bişey yapmadı öylece gittim ameliyathaneye ben sadece ortamdan korktum biraz fazla uzun işlem değil 5 dk bişey çok acıyan bişey de değil ben hissetmedim fazla sonradan ağrın olur biraz parol içebilirsin dedi ben içmedim o kadar ağrımda olmadı inşallah size de gerek kalmaz