Kızlar 22 haftalık hamileyim bugün detaylıya girdim ve sağ böbreğimde genişleme olduğunu öğrendim. Normalde son aylarda oluyormuş doktor senin ki erken başlamış dedi bu durumu yaşayan var mı aranızda? Eğer 35 mm üstüne çıkarsa tel takılması gerekir böbreklerine dedi 😔🙄